Monday

【Kungfu Panda Is Back 。功夫咖椰包】

Labour Day, 2011 Dry day Wet evening

3 of us (daddy, mummy and Iroko) didn't take proper dinner last night--because daddy and Iroko didn't feel like eating RICE or noodle. So we had some snacks (crackers, chips, & fruits) only. Normally when this happened, we would have PAO as our supper ^@^ Ended  up we had chye pao (vege), kaya pao, red bean pao, mini lotus pao, and mini char shau pao!!!!

As expected, Iroko finished only 1 of the 2 kaya pao she ordered. Thus mummy kept for her breakfast this morning.


To kids, happiness + surprise = a few simple cuts from mummy!
童言童語:
女兒的爸離家公幹接近兩個禮拜,前天回到女兒身邊後,小妞就變得特別的愛撒嬌,甚至撒野!什麼事都要爹地幫她做。當媽咪說明天爹地要上班了,她很焦急,傷心,眼眶泛紅,扁起嘴地說,“Daddy don't go out, don't go working. koko wants mummy and daddy stay at home!”

3 comments:

  1. 很可爱的功夫熊猫,+很风趣的妈妈。。。。:)

    ReplyDelete
  2. 再慢慢看了你其它的post,直接告诉我,你是搞艺术的吧?所有食物经你巧手真的很有创意,让我看了也忍不住的想学!你好棒哦。^_^

    ReplyDelete
  3. Joelyn,
    真的很抱歉,很不好意思,我這只糊塗大頭蝦竟然到現在才知道有人在我的post留言 >.<
    老實說開了{媽-masak}這部落格後,我都只是學會post而已。。。因為看到沒什麼人“過路”,就完全沒有想到有人給我留言,也沒看到什麼要回复留言的提醒,真的太差勁了 ;P

    著的對不起,不是故意忽視妳的留言。。。

    我不是搞藝術的啦 ;) 只是為了孩子捨棄教育別人孩子的過期教職人員,現在是全職媽媽 ^^

    真的很感動有妳的留言 ;)

    ReplyDelete